סיפורים אישיים של סטודנטים ככלי ראשי בהתנסות מעשית

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם ספט 13, 2009
Jamal Assadi

תקציר

המאמר הזה מדגיש את חשיבות התפקיד של סיפור אישי בהתנסות המעשית של
סטודנטים להוראה .
החלק הראשון של המאמר מציג סקירה ספרותית בתחום הסיפור האישי ובהגדרות
השונות בנושא ובמספר תיאוריות ניתוח לסיפור אישי .
בחלק השני של המאמר מובאים שלשה סיפורים אישיים של שלשה סטודנטים בשנת ם
הרביעית ממחלקה לאנגלית במכללה להכשרת מורים .
המטרה היא ללמוד, להסיק מסקנות ולעשות יישום מחוויות הסטודנטים, עמידותיהם,
ניסיונם, הצלחתם, כשלנום ותקוותם .
המסקנות מדגישות את הצורך לאמץ מודל התנסות אשר נשען על סיפורים אישיים של
סטודנט – מודל אשר מחזק ומעודד שותפות בין סטודנטים, מורים מאמנים והאקדמיה.

צורת ציטוט

Assadi, J. (2009). סיפורים אישיים של סטודנטים ככלי ראשי בהתנסות מעשית. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 13, 1–28. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/340

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 19 |

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |