دراسة ببليوغرافية لنتاج فاروق مواسي الإبداعي والنقدي

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם ספט 8, 2004
وليد ابو احمد

תקציר

במחקרי זה אנסה להתמודד עם פרסומיו של ד"ר פארוק מואסי[1] הכתובים והאלקטרוניים מראיה ביבליומטרית.

במחקרי זה אנסה לעמוד מקרוב על רשימתו הביבליוגרפית העשירה והפרוסה על יותר מ 40 פרסומים בנוסף לעשרות מאמרים  שחיבר ופרסם בכתבי עת ומגזינים, בנוסף לפרסומיו במדורי ספרות של עיתונות ערבית יומית והשבועית.

 האינפורמציה הביבליוגרפית שעליה בונה את ניתוחיי לפרסומיו אינן מגיעות אך בלבד מהנתונים המוסמכים המפורסמים על ידי המחבר והמו"ל אלא ראיתי חיוניות לפצח פרסומיו ולפענח חלק מהתנהגותו הביבליוגרפית.

ניתוחי הביבליומטרי נגע גם כן במאמרים שפרסם בצורה אלקטרונית בתוך אתרו האישי באינטרנט ובתוך מספר רב של אתרי אינטרנט ערביים נוספים. 

בסוף המאמר צירפתי טבלה מעודכנת של כל המאמרים שפרסם עם הבהרת מקום הפרסום ומספר הפעמים שחזר על פרסומו במקורות שונים כתובה ואלקטרונית.

ראיתי שחובה בכדי להשלים את התמונה הביבליוגרפית על האיש להתייחס גם למה שפורסם כביקורת אישית ומקצועית עליו ועל יצירותיו מבלי לתת לעצמי הזכות לדון גם בפרסומים אלה מבחינה ביבליוגרפית.  

 

 

צורת ציטוט

ابو احمد و. . (2004). دراسة ببليوغرافية لنتاج فاروق مواسي الإبداعي والنقدي. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 8, 471–527. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/734

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 13 | pdf (العربية) Downloads 12

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |