Ways to See Literature Reader Response and New Critical Theory as two Ways of Teaching Literature
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
יונ 9, 2003
Dalia Fadila
תקציר
מאמר זה מתמקד באפשרויות יישום שתי תאוריות ספרותיות בתוך כיתת הלימוד.
תאוריות אלה הן- New Criticism ,Reader Response ומגוון האפשרויות של תרגום תאוריות אלה לפעילויות לימודיות תוך הכיתה. מטרת המאמר היא לבחון את ההשלכות של תרגום זה על התלמידים ועל חומר הלימוד הספרותי
צורת ציטוט
Fadila, D. . (2003). Ways to See Literature Reader Response and New Critical Theory as two Ways of Teaching Literature. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 7, 27–43. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/763
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים