Ways to See Literature Reader Response and New Critical Theory as two Ways of Teaching Literature

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם יונ 9, 2003
Dalia Fadila

תקציר

מאמר זה מתמקד באפשרויות יישום שתי תאוריות ספרותיות בתוך כיתת הלימוד.

תאוריות אלה הן- New Criticism ,Reader Response   ומגוון האפשרויות של תרגום תאוריות אלה לפעילויות לימודיות תוך הכיתה. מטרת המאמר היא לבחון את ההשלכות של תרגום זה על התלמידים ועל חומר הלימוד הספרותי

צורת ציטוט

Fadila, D. . (2003). Ways to See Literature Reader Response and New Critical Theory as two Ways of Teaching Literature. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 7, 27–43. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/763

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 19 | pdf (English) Downloads 22

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |