ידע של מורים: מהם הגורמים המשפיעים עליו
محتوى المقالة الرئيسي
الشريط الجانبي للمقالة
منشور
كانون الثاني 9, 2008
וג'יה דאהר
עותמאן ג'אבר
עותמאן ג'אבר
אבתסאם עבד אלחאלק
الملخص
מחקר זה בוחן קשרים פנימיים בין סוגי ידע מורים וכן קשרים של ידע זה עם גורמים חיצוניים. באופן ספציפי, מחקר זה בוחן את הקשר בין מרכיבי הידע הבאים: ידע תוכן, ידע תוכן פדגוגי, וידע על לומדים של מתכשרים להוראה בהתמחות מתמטיקה לחט"ב בקשר לפתרון משוואות השייכות לתוכנית הלימודים של חט"ב. הוא גם בוחן את הקשר בין שני סוגי הידע הראשונים ובין הניסיון הקודם של המתכשרים בפתרון משוואות או עמדתם ודעתם על המתמטיקה כמדע בעל ייצוגים שונים. מהממצאים עולה כי ישנה השפעה של ההיסטוריה של המשתתפים בפתרון משוואות על ידע התוכן הפדגוגי והידע על לומדים שלהם. כמו כן נמצאת השפעה של עמדתם כלפי המתמטיקה ופתרון משוואות במתמטיקה על ידע התוכן וידע התוכן הפדגוגי שלהם.
كيفية الاقتباس
דאהר ו. ., ג’אבר ע. ., ג’אבר ע. ., & עבד אלחאלק א. . (2008). ידע של מורים: מהם הגורמים המשפיעים עליו. جامعة - أبحاث في العلوم التربوية والاجتماعية, 12, 319–328. استرجع في من http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/643
التنزيلات
بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.
تفاصيل المقالة
القسم
المقالات