ידע של מורים: מהם הגורמים המשפיעים עליו

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם ינו 9, 2008
וג'יה דאהר עותמאן ג'אבר עותמאן ג'אבר אבתסאם עבד אלחאלק

תקציר

מחקר זה בוחן קשרים פנימיים בין סוגי ידע מורים וכן קשרים של ידע זה עם גורמים חיצוניים. באופן ספציפי, מחקר זה בוחן את הקשר בין מרכיבי הידע הבאים: ידע תוכן, ידע תוכן פדגוגי, וידע על לומדים של מתכשרים להוראה בהתמחות מתמטיקה לחט"ב בקשר לפתרון משוואות השייכות לתוכנית הלימודים של חט"ב. הוא גם בוחן את הקשר בין שני סוגי הידע הראשונים ובין הניסיון הקודם של המתכשרים בפתרון משוואות או עמדתם ודעתם על המתמטיקה כמדע בעל ייצוגים שונים. מהממצאים עולה כי ישנה השפעה של  ההיסטוריה של המשתתפים בפתרון משוואות על ידע התוכן הפדגוגי והידע על לומדים שלהם. כמו כן נמצאת השפעה של עמדתם כלפי המתמטיקה ופתרון משוואות במתמטיקה על ידע התוכן וידע התוכן הפדגוגי שלהם.

צורת ציטוט

דאהר ו. ., ג’אבר ע. ., ג’אבר ע. ., & עבד אלחאלק א. . (2008). ידע של מורים: מהם הגורמים המשפיעים עליו. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 12, 319–328. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/643

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 39 | pdf Downloads 20

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |