המודעות של המתכשרים להוראה בצורך בסוגי ידע מורים
محتوى المقالة الرئيسي
الشريط الجانبي للمقالة
منشور
أيلول 1, 2007
אבתסאם עבד אלח'אלק
וג'יה דאהר
עות'מאן ג'אבר
الملخص
במחקר זה בחנו את מודעות מתכשרים להוראה לסוגים השונים של ידע מורים, והשווינו בין מודעות זו לגבי מתכשרים משלוש שנות הלימוד הראשונות. אנחנו בחנו גם את דעתם לגבי חשיבותם של סוגים שונים של ידע מורים על פי שולמן. גילינו כי קיים הבדל בין המתכשרים בשנות הלימוד השונות לגבי המודעות לחשיבות ידע התוכן וידע התוכן הפדגוגי, גילינו גם כן כי המתכשרים היו מודעים לכל היותר לארבעה סוגי ידע מורים מאלה שהזכיר שולמן . לעומת זאת ,רבים מהם ציינו שני סוגי ידע נוספים ,לא מאלה שציין שולמן, והם : ידע תרבותי כללי, וידע תרבותי ספציפי לצורך הוראת נושא המתמטיקה . בהקשר זה ידע תרבותי נראה יותר חשוב בעיני מתכשרים מהשנים המתקדמות מאשר מתכשרים מהשנים המוקדמות.
كيفية الاقتباس
עבד אלח’אלק א. ., דאהר ו. ., & ג’אבר ע. (2007). המודעות של המתכשרים להוראה בצורך בסוגי ידע מורים. جامعة - أبحاث في العلوم التربوية والاجتماعية, 11, 328–340. استرجع في من http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/661
التنزيلات
بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.
تفاصيل المقالة
القسم
المقالات