הקשר בין סגנונות ההורות ושיטות החינוך המשפחתי לבין ההערכה העצמית אצל ילדים בכלל וילדים בעלי צרכים מיוחדים בפרט במגזר הבדואי

محتوى المقالة الرئيسي

الشريط الجانبي للمقالة

منشور أيلول 1, 2007
בדיע אלקשאעלה

الملخص

תהליך השיקום הסוציאלי והרפואי לילדים בעלי צרכים מיוחדים, הוא תהליך רב צדדי ומורכב. הצלחת התהליך השיקומי כרוכה בלמידת ההערכה העצמית אוכלוסייה זו.  תחום הטיפול בילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך במגזר הבדוי הינו מהמופקרים והמוזנחים במגזר, לכן מחקר זה יהווה מעין פריצת דרך, התפתחות ועידוד למטפלים ולחוקרים אחרים בעתיד.

מחקרים רבים מעידים על הקשר בין התנהגות ההורים לבין התפתחות הדימוי העצמי  אצל ילדיהם במיוחד ילדים חריגים  ועל מנת לבנות תוכנית טיפולית שיקומית לילדים בעלי צרכים מיוחדים יש לייחס חשיבות רבה לדימוי העצמי.

كيفية الاقتباس

אלקשאעלה ב. (2007). הקשר בין סגנונות ההורות ושיטות החינוך המשפחתי לבין ההערכה העצמית אצל ילדים בכלל וילדים בעלי צרכים מיוחדים בפרט במגזר הבדואי. جامعة - أبحاث في العلوم التربوية والاجتماعية, 11, 341–349. استرجع في من http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/663

التنزيلات

بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.
Abstract 22 | pdf (עברית) Downloads 43

تفاصيل المقالة

القسم
المقالات
Share |