הקשר בין סגנונות ההורות ושיטות החינוך המשפחתי לבין ההערכה העצמית אצל ילדים בכלל וילדים בעלי צרכים מיוחדים בפרט במגזר הבדואי
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 1, 2007
בדיע אלקשאעלה
תקציר
תהליך השיקום הסוציאלי והרפואי לילדים בעלי צרכים מיוחדים, הוא תהליך רב צדדי ומורכב. הצלחת התהליך השיקומי כרוכה בלמידת ההערכה העצמית אוכלוסייה זו. תחום הטיפול בילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך במגזר הבדוי הינו מהמופקרים והמוזנחים במגזר, לכן מחקר זה יהווה מעין פריצת דרך, התפתחות ועידוד למטפלים ולחוקרים אחרים בעתיד.
מחקרים רבים מעידים על הקשר בין התנהגות ההורים לבין התפתחות הדימוי העצמי אצל ילדיהם במיוחד ילדים חריגים ועל מנת לבנות תוכנית טיפולית שיקומית לילדים בעלי צרכים מיוחדים יש לייחס חשיבות רבה לדימוי העצמי.
צורת ציטוט
אלקשאעלה ב. (2007). הקשר בין סגנונות ההורות ושיטות החינוך המשפחתי לבין ההערכה העצמית אצל ילדים בכלל וילדים בעלי צרכים מיוחדים בפרט במגזר הבדואי. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 11, 341–349. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/663
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים