وظائف المعلم كقائد تربوي
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 9, 2002
سمير مجادلة
תקציר
מאמר זה דן בתפקידיו המיוחדים של המורה כמנהיג חינוכי, נושא אשר זכה להתעניינות רבה בקרב חוקרים ואנשי חינוך ברחבי העולם, התעניינות זו באה על רקע החשיבות הרבה לתפקיד המורה בכיתתו, פעילות אשר בתכליתה עיצוב אישיות התלמיד והכנתו לחברת המחר.
מאמר זה מתיימר להאיר את הצד המנהיגותי של המורה, לאחראים ולמורים במערכת החינוך הערבית בישראל, במטרה להבטיח את הצלחת המורה בעבודתו.
המאמר מתמקד בהיבטים תיאורטיים ומחקריים, יש בו שילוב של תיאוריה וצדדים שונים של מעשה, במטרה לצייד את המורה בכלים אפקטיביים להצלחתו במשימתו על רקע המאפיינים החברתיים והתרבותיים הייחודיים של החברה הערבית.
צורת ציטוט
مجادلة س. . (2002). وظائف المعلم كقائد تربوي. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 6((أ), 60–69. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/770
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים