סגנון הקיום הדומיננטי אצל מורים מאמנים מוסלמים וסטודנטים ערביים מוסלמים בישראל
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 1, 2006
עות'מאן ג'אבר
לובנה עתילי
תקציר
במחקר הנוכחי בדקנו מהו סגנון הקיום הדומיננטי בקרב מורים מאמנים וסטודנטים ערביים מוסלמים בישראל. המחקר בנוסף השווה בין קבוצת הנקבות וקבוצת הזכרים מבחינת סגנון הקיום הדומננטי שלהם.
אוכלוסיית המחקר: מורים מאמנים וסטודנטים ערביים מוסלמים בישראל .
מדגם המחקר: 30 סטודנטיות, 24 סטודנטים, 15 מורות מאמנות, 15 מורים מאמנים.
כלי המחקר: שאלון המורכב מ 50 היגדים המתייחסים לשלושת סגנונות הקיום ((Doing, Having, Being
תוצאות המחקר העיקריות: סגנון הקיום הדומיננטי בקרב כל הקבוצות הוא ה Being אחריו בא ה Doing ואחריו בא ה Having. בנוסף, סגנון ה Doing ו ה Being דומיננטים בקרב נקבות יותר מאשר בקרב זכרים.
צורת ציטוט
ג’אבר ע., & עתילי ל. (2006). סגנון הקיום הדומיננטי אצל מורים מאמנים מוסלמים וסטודנטים ערביים מוסלמים בישראל. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 10, 338–349. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/685
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים