مجلد 22 عدد 1 (2019): الصفحة الرئيسية
المقالات
أثر اتّجاهات الطلّاب نحو القراءة الحُرّة على نتائج امتحانات النَجاعة والنَماء في اللَغة العربيّة في المدارس الابتدائيّة العربيّة في إسرائيل
Abstract 146 | PDF (English) Downloads 66מידת קליטתן והשתלבותן החברתית והלימודית של סטודªטיות ערביות בדואית במוסדות להכשרת מורים בישראל
Abstract 121 | pdf (עברית) Downloads 80
Page 34-58
תפקידה של הגננת לקידום למידה מיטבית בגיל הרך באמצעות "למידה מבוססת פרויקטים" (PBL)
Abstract 250 | pdf (עברית) Downloads 89
Page 59-88
מגדר ניהול ומוטיבציה בקרב מורים במערכת החינוך הערבית בישראל
Abstract 136 | pdf (עברית) Downloads 67
Page 108-135
קידום מחוננות ומצוינות בחיוך
Abstract 122 | pdf (עברית) Downloads 58עדודות הגמר בלימודי תואר שני לחינוך - מה הן משקפות?
Abstract 116 | PDF (עברית) Downloads 60תפיסתם של מ הלים בבתי ספר ערביים את המושג "שיווק בית ספרי", ועמדתם לגביו: הבדלים בין מ הלי על-יסודי למ הלי יסודי
Abstract 127 | pdf (עברית) Downloads 61
Page 185-215