Content-Language Approach
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 9, 2002
Dalia Fadelah
תקציר
Content-based-approach הינה שיטת הוראה שמאמינה בהכוונה הוליסטית להוראת שפות ובמיוחד השפה האנגלית. שיטה זו דוגלת שיש ליצור סביבה הולמת וכוללנית שמשמעה שתכנים שונים, כגון מתמטיקה, מדעים, בשפה אנגלית. בשיטה זו מלמדים אנגלית כשפה תקשורתית מצד אחד ותכנים פורמליים ובלתי פורמליים מהצד השני.
צורת ציטוט
Fadelah, D. . (2002). Content-Language Approach. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 6((أ), 303–316. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/786
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים