Content-Language Approach

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם ספט 9, 2002
Dalia Fadelah

תקציר

Content-based-approach הינה שיטת הוראה שמאמינה בהכוונה הוליסטית להוראת שפות ובמיוחד השפה האנגלית. שיטה זו דוגלת שיש ליצור סביבה הולמת וכוללנית שמשמעה שתכנים שונים, כגון מתמטיקה, מדעים, בשפה אנגלית. בשיטה זו מלמדים אנגלית כשפה תקשורתית מצד אחד ותכנים פורמליים ובלתי פורמליים מהצד השני.

צורת ציטוט

Fadelah, D. . (2002). Content-Language Approach. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 6((أ), 303–316. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/786

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 13 | pdf (English) Downloads 16

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |