האפקט של מספר מטלות בלתי פתירות וחשיבותן לחוסר ישע נלמד בקרב תלמידים
محتوى المقالة الرئيسي
الشريط الجانبي للمقالة
منشور
آب 9, 2004
قتيبة اغبارية
الملخص
ניתן ובכן לדבר על אפקט משמעותי לכישלון במטלה משמעותית גם על הצד ביצועי וגם על הצד האמוציונאלי, ממצא זה מעלה חשיבות מתן תמיכה לתלמידים אחרי כשלון במשימות חשובות להערכתם העצמית, כמו כן הודגש חשיבות הכישלון במספר מטלות על הצד האמוציונאלי. ישנו צורך במחקרים עתידיים שיתייחסו למשתנים שונים שיכולים להקל השפעת הכישלון במטלות שונות או לסייע בהתמודדות טובה עם כשלון.
كيفية الاقتباس
اغبارية ق. . (2004). האפקט של מספר מטלות בלתי פתירות וחשיבותן לחוסר ישע נלמד בקרב תלמידים. جامعة - أبحاث في العلوم التربوية والاجتماعية, 8, 327–338. استرجع في من http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/727
التنزيلات
بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.
تفاصيل المقالة
القسم
المقالات