האפקט של מספר מטלות בלתי פתירות וחשיבותן לחוסר ישע נלמד בקרב תלמידים
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
אוג 9, 2004
قتيبة اغبارية
תקציר
ניתן ובכן לדבר על אפקט משמעותי לכישלון במטלה משמעותית גם על הצד ביצועי וגם על הצד האמוציונאלי, ממצא זה מעלה חשיבות מתן תמיכה לתלמידים אחרי כשלון במשימות חשובות להערכתם העצמית, כמו כן הודגש חשיבות הכישלון במספר מטלות על הצד האמוציונאלי. ישנו צורך במחקרים עתידיים שיתייחסו למשתנים שונים שיכולים להקל השפעת הכישלון במטלות שונות או לסייע בהתמודדות טובה עם כשלון.
צורת ציטוט
اغبارية ق. . (2004). האפקט של מספר מטלות בלתי פתירות וחשיבותן לחוסר ישע נלמד בקרב תלמידים. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 8, 327–338. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/727
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים