הצעת תכנית התערבות עם מורי בתי הספר למניעת אלימות

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם ספט 17, 2018
ח'אלד אבו עסבה אמירה קראקרה עביר אבו קטש

תקציר

קציר
המאמר סוקר את תופעת האלימות הבית ספרית, ומתאר את הגישות והדרכים בהם
נוקטים בדרכך כלל להתמודדות עם התופעה, וזאת לצד הדרישה מהצורך מהמורים לבנות
את המודל. אחת מהעקרונות הבסיסיים עליהם נשען המודל הינו נטילת בית הספר אחריות
בכל הקשור ליחסה למורים מעליבים ומשתמשים באמצעים אלימים כלפי התלמידים.
מערכת החינוך ברמה הכלל ארצית מתמודד עם תופעת האלימות, אלא שאין זה פוטר את
בתי הספר והצוותים שלה מלהתמודד עם התופעה, וזאת בהתאם למבנה הארגוני והתרבותי
של המוסד החינוכי בעצמו. אחת הסוגיות אשר מעקבות יוזמות מצד המורים בהתמודדות עם
התופעה הוא יותר מחשש שחברי הצוות לא יתגייסו לכך, וגם הפער בצפיות בין הצצות לבין
ההורים

צורת ציטוט

אבו עסבה ח. ., קראקרה א. ., & אבו קטש ע. . (2018). הצעת תכנית התערבות עם מורי בתי הספר למניעת אלימות. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 21(1), 145–154. אוחזר מתוך http://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/209

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 121 | pdf Downloads 106

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |