Hollywood as a Degenerate Reality: F. Scott Fitzgerlad’s The Last Tycoon
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 9, 2002
Jamal Assadi
תקציר
מאמר זה מנסה להראות שפיצגיראלד מגדיר את הפונקציה של הוליווד והיחס שלה לחברה כמעט באותה צורה שלוייס מרינן מבהיר את תפיסתו לפונקציה של דיזנילנד כמקום יותופי. כמו שהוליווד מעצבת את המציאות מחדש ומראה אותה כמקום מושלם כך דיזנילנד ,כפי שמרין חושב, היא פנתזמה של המציאות ההיסטורית והסוציאלית של האומה האמריקאית. לכן, הפונקציה של דיזנילנד והוליווד היא להראות את השוני בין המציאות הסוציאלית לבין מודל פנתזמי של קיום סוציאלי. אבל בכדי ששניהם נוטים לראות את הפונקציה של הוליווד ודיזנילנד במסגרת של תענוג ובילוי האם זה מצביע שמקומות אלו מפחיתים התובנה לתחום הבילוי ולכן הקונספט שלנו למודעות היסטורית נחבל?
צורת ציטוט
Assadi, J. . (2002). Hollywood as a Degenerate Reality: F. Scott Fitzgerlad’s The Last Tycoon. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 6((أ), 270–282. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/783
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים