השימוש בכוח והמשחק ברומן של אף סקוט פיצזגיראלד: "הטאיקון האחרון"
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 8, 2001
Jamal Assadi
תקציר
לכוח ותיאטרון מכנה משותף: לשניהם יש דרישות מאחרים לרבות צייתנות.מונרו סטאר ,הגיבור של הרומן, שמשחק תפקיד של רשות דתות, נסיך מיקי אווילי, אשר נאמן לרווחת אנשיו (בני עמו) לא רק מזכיר את עולם הבמה, אלא הוא בעצמו במאי בהיליווד. באמצעות הכוח של דמותו ושל הקולנוע םטאר מצליח לשלוט על אנשים בתוך ומחוצה להוליווד. אבל הבמאי הצעיר והמוכשר הזה משלם ביוקר עבור הרשות הרמה שלו באמצעות הסבל שלו והיותו קורבן לאלימות וטרור. למרבית האירוניה, הסבל שלו והיותו קורבן עוזרים לו להיות נקי מהתכסיסים אשר רשותו הכתיבה עליו.
צורת ציטוט
Assadi, J. . (2001). השימוש בכוח והמשחק ברומן של אף סקוט פיצזגיראלד: "הטאיקון האחרון". Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 5, 37–50. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/822
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים