The Socio-Economic Situation, Social Support and Self-Direction in Learning Among Learners

محتوى المقالة الرئيسي

الشريط الجانبي للمقالة

منشور كانون الثاني 2, 2008
נביל סעדה

الملخص

המטרה הכללית של המחקר היא לבחון את הקשרים בין המצב הסוציו-אקונומי ותמיכה חברתית לבין הכוונה עצמית ללמידה (Self Regulated Learning) והתפקוד החינוכי בקרב מתבגרים ערבים לומדים בישראל. המושג הכוונה עצמית זוכה לתשומת לב רבה הן בספרות התיאורטית והן בספרות המחקר.  עניינה של הכוונה עצמית ללמידה הוא ביכולת ליזום למידה ולהפעיל תהליכי חשיבה באופן מודע.  לומר האופן בו מקבלים לומדים על עצמם את האחריות על למידתם בכל שלביה: בחירת פעילות למידה, תכנון, ביצוע והערכה (Pintrich & De Groot, 1990).

كيفية الاقتباس

סעדה נ. . (2008). The Socio-Economic Situation, Social Support and Self-Direction in Learning Among Learners. جامعة - أبحاث في العلوم التربوية والاجتماعية, 12, 274–318. استرجع في من https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/642

التنزيلات

بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.
Abstract 18 | pdf (עברית) Downloads 35

تفاصيل المقالة

القسم
المقالات
Share |