The Socio-Economic Situation, Social Support and Self-Direction in Learning Among Learners
محتوى المقالة الرئيسي
الشريط الجانبي للمقالة
منشور
كانون الثاني 2, 2008
נביל סעדה
الملخص
המטרה הכללית של המחקר היא לבחון את הקשרים בין המצב הסוציו-אקונומי ותמיכה חברתית לבין הכוונה עצמית ללמידה (Self Regulated Learning) והתפקוד החינוכי בקרב מתבגרים ערבים לומדים בישראל. המושג הכוונה עצמית זוכה לתשומת לב רבה הן בספרות התיאורטית והן בספרות המחקר. עניינה של הכוונה עצמית ללמידה הוא ביכולת ליזום למידה ולהפעיל תהליכי חשיבה באופן מודע. לומר האופן בו מקבלים לומדים על עצמם את האחריות על למידתם בכל שלביה: בחירת פעילות למידה, תכנון, ביצוע והערכה (Pintrich & De Groot, 1990).
كيفية الاقتباس
סעדה נ. . (2008). The Socio-Economic Situation, Social Support and Self-Direction in Learning Among Learners. جامعة - أبحاث في العلوم التربوية والاجتماعية, 12, 274–318. استرجع في من https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/642
التنزيلات
بيانات التنزيل غير متوفرة بعد.
تفاصيل المقالة
القسم
المقالات