The Socio-Economic Situation, Social Support and Self-Direction in Learning Among Learners
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ינו 2, 2008
נביל סעדה
תקציר
המטרה הכללית של המחקר היא לבחון את הקשרים בין המצב הסוציו-אקונומי ותמיכה חברתית לבין הכוונה עצמית ללמידה (Self Regulated Learning) והתפקוד החינוכי בקרב מתבגרים ערבים לומדים בישראל. המושג הכוונה עצמית זוכה לתשומת לב רבה הן בספרות התיאורטית והן בספרות המחקר. עניינה של הכוונה עצמית ללמידה הוא ביכולת ליזום למידה ולהפעיל תהליכי חשיבה באופן מודע. לומר האופן בו מקבלים לומדים על עצמם את האחריות על למידתם בכל שלביה: בחירת פעילות למידה, תכנון, ביצוע והערכה (Pintrich & De Groot, 1990).
צורת ציטוט
סעדה נ. . (2008). The Socio-Economic Situation, Social Support and Self-Direction in Learning Among Learners. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 12, 274–318. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/642
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים