סיפורים אישיים של סטודנטים ככלי ראשי בהתנסות מעשית
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
ספט 13, 2009
Jamal Assadi
תקציר
המאמר הזה מדגיש את חשיבות התפקיד של סיפור אישי בהתנסות המעשית של
סטודנטים להוראה .
החלק הראשון של המאמר מציג סקירה ספרותית בתחום הסיפור האישי ובהגדרות
השונות בנושא ובמספר תיאוריות ניתוח לסיפור אישי .
בחלק השני של המאמר מובאים שלשה סיפורים אישיים של שלשה סטודנטים בשנת ם
הרביעית ממחלקה לאנגלית במכללה להכשרת מורים .
המטרה היא ללמוד, להסיק מסקנות ולעשות יישום מחוויות הסטודנטים, עמידותיהם,
ניסיונם, הצלחתם, כשלנום ותקוותם .
המסקנות מדגישות את הצורך לאמץ מודל התנסות אשר נשען על סיפורים אישיים של
סטודנט – מודל אשר מחזק ומעודד שותפות בין סטודנטים, מורים מאמנים והאקדמיה.
צורת ציטוט
Assadi , J. . (2009). סיפורים אישיים של סטודנטים ככלי ראשי בהתנסות מעשית . Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 13, 1–28. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/341
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים