طرائق تدريس اللغة العربيّة في ضوء التربية الحديثة
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##
פורסם
יונ 9, 2003
نادر مصاروة
תקציר
תוכנם של תוכניות הלימודים וחילוקם על לפי סעיפי בכל שכבה ויישום המטרות וההפניות הקשורות בהם לכל זה יש סימנים שונים, חלקם קשור בערכים וחלקם קשור בפלסופיה של החינוך כי היא שואבת אותם מהערכים, או מה שקשור בסוג החומר ומה שיכול לתרום בבנית היחיד והחברה.
וייתכן שיעלה על הדעת שתוכניות הלימודים אשר מלמדים כוונתה להגדירת את החומר המלמד או הקדשת סעיף לכל סעיף מסעיפיה, בדברים אלה אין דיק, כי האמת היא שהמציאות החינוכת אומרת שלתוכניות הלימודים ישנם מטרות בעל ערך תרבותי, כי היא אשר מגדירת את אופן העבודה בבית הספר ואשר נותנת את הכיוון אשר לפיה הולכת מערכת החינוך.
צורת ציטוט
مصاروة ن. . (2003). طرائق تدريس اللغة العربيّة في ضوء التربية الحديثة. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 7, 306–332. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/755
Downloads
Download data is not yet available.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
סעיף
מאמרים