دمج الجداول الالكترونية في تعليم وتعلم الرياضيات في جميع مراحل التعليم

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם ספט 13, 2009
وجيه ضاهر نمر بياعة

תקציר

מאמר זה מציג את הגיליונות האלקטרוניים כסביבה לימודית עשירה בכלים המתאימים
ללמידת מושגים מתמטיים שונים בחטיבות הלימוד השונות: הגיל הרך, בית הספר ה יסודי,
וחט ב" . חלק מהפעילויות המוצגות במאמר גם מתאימות לתיכון. המאמר מציג את
הגיליונות כסביבה טכנולוגית המתאימה ללמידת המתמטיקה בשלוש דרכים: על ידי הצגת
מרכיבי הגיליונות וניתוחם מתמטית, בהסתמך על מחקרים קודמים, ועל ידי הצעת והצגת
פעילויות מגוונות שמשלבות את הגיליון האלקטרוני בלמידת המתמטיקה בגילאים שונים .
היום מורי המתמטיקה נדרשים לגוון את שיטות הוראתם כדי להתאימן לאסטרטגיות
השונות של למידת התלמידים. זה מעודד את התלמידים ללמוד מתמטיקה ולהיות פעילים
בשיעורים. מאמר זה מממש שלוש מטרות באותו זמן: מציג איך אפשר ל הפיק תועלת
מהגיליונות האלקטרוניים בהוראת המתמטיקה, מספק למורי המתמטיקה והמתכשרים
להוראה מקור עשיר בפעילויות ובחומר תיאורטי שיכולים לעזור להם בגיוון דרכי הוראתם,
ומציג כלי הנפוץ בכל בתי הספר ונמצא בבתי התלמידים ושאפשר להשתמש בו להבנת
מושגים מתמטיים שונים.

צורת ציטוט

ضاهر و., & بياعة ن. (2009). دمج الجداول الالكترونية في تعليم وتعلم الرياضيات في جميع مراحل التعليم. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 13, 187–330. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/334

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 45 | pdf (العربية) Downloads 28

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |

המאמרים הנקראים ביותר של אותו מחבר/ים

1 2 > >>