الكتابة والقراءة في صف الرياضيات: فرص وإمكانيات

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

##plugins.themes.bootstrap3.article.sidebar##

פורסם פבר 4, 2006
وجيه ضاهر

תקציר

כיום כתיבה וקריאה בכיתת המתמטיקה הם אמצעים חשובים ודרכים אלטרנטיביות לניהול הוראת ולמידת המתמטיקה  בשלבי הלמידה השונים ולא רק בשלבים המוקדמים כמו שחלק מהמחנכים חושב. מאמר זה מתאר את תפקידי הכתיבה והקריאה בכיתת המתמטיקה לגבי סוכני החינוך העובדים בתוך כיתה זו, ודן באפשרויות והזדמנויות שכתיבה וקריאה מספקות למורי המתמטיקה וללומדים אותה. מאמר זה גם מתאר פעילויות ספציפיות ומעשיות איך לשלב את הכתיבה והקריאה בשיעורי המתמטיקה בכיתות השונות.

צורת ציטוט

ضاهر و. (2006). الكتابة والقراءة في صف الرياضيات: فرص وإمكانيات. Jami’a - Journal in Education and Social Sciences, 10, 242–264. אוחזר מתוך https://ojs.qsm.ac.il/index.php/jamiaa/article/view/677

Downloads

Download data is not yet available.
Abstract 26 | pdf (العربية) Downloads 26

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

סעיף
מאמרים
Share |

המאמרים הנקראים ביותר של אותו מחבר/ים